Tuesday, March 15, 2011

今天,很想老实的把想说的说出来
其实我并不清楚到底该读哪科
该往哪个方向走去
其实我开始迷失了
时间越长,越开始怀疑自己的能力
很多人都说
要相信自己,相信自己可以
所以我都坚信着
我可以的
可是当你问我,为什么选择这一科?
我的答案是:
因为我没选择了,这是个很烂的答案对吧?
即使在personal statement里面,我还写不出我选择这一科的原因
很失望
对自己,感到很失望
为什么到了这个关键时候还是那么幼稚,不成熟

其实我有愿望
我有我真正想去的方向
但是,那方向很模糊
我没力量,没勇气往哪里走..

其实我一点都不坚强
其实我还没痊愈
其实我还很..

他说:
你是个笨蛋
无可药救的笨蛋
她说:
其实
不用你说
我知道

4 comments:

-WeiiP!NG- said...

go for business course lo...i dont know whether you interest or not la....but i heard my friend said actual science is quite hard although only 3 years...after graduate still need to sit for few test only can work in M'sia. If you re working at other countries I dont know la...but M'sia need take a few very hard de paper lo...try business admin or management lo...then you can go into many field also...u wan be tauke or employee u choose yourself lo...

Ichin said...

i dun like business>< too general d..

-WeiiP!NG- said...

then go take housewife degree or diploma lo...

Ichin said...

-.-
i wanna take hook gold fish course..